Retourneren

Retouren

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst heeft u het recht om het product te retourneren. Volg hiervoor onderstaande stappen.

 

Verzending 

Probeer indien mogelijk het artikel in de originele verpakking terug te sturen. Artikelen worden niet geaccepteerd zodra:

  • Ze gedragen en/of gewassen zijn;
  • Beschadigd zijn of wanneer uzelf geprobeerd heeft de beschadiging te herstellen;

 

Bij uw retourzending graag uw naam, email adres, ordernummer en reden van retour vermelden.

 

Kosten voor het retour sturen

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. We adviseren om het pakketje aangetekend te

retourneren zodat het pakketje traceerbaar is met een track & trace code.

 

De retourzending kan verzonden worden naar onderstaand adres:

Oetel Flair

Heijcamp 40

5392 CB Nuland

Nederland

 

Verwerking retour en terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Wij maken het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) binnen 7 kalenderdagen, nadat een product

in goede staat retour ontvangen is, naar u over. Vanaf het moment dat wij het aankoopbedrag

terug hebben gestort, moet er rekening worden gehouden met 2 a 3 dagen verwerkingstijd

 

Wat krijgt u terug?

Het betaalde aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten, wordt terug gestort op uw rekening.

 

Waar ontvangt u het teruggestorte bedrag?

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals u heeft afgerekend. Dit is in de meeste

gevallen rechtstreeks op uw bankrekening, indien er via IDEAL of zelf overschrijven betaald is.

Wanneer er met Paypal betaald is, zullen we het bedrag naar uw Paypal account overmaken. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met u op.